miercuri, 25 octombrie 2017

O echipa de vanzari are sanse mari de succes, daca îi sunt asigurate trei ingrediente:



O echipa de vanzari are sanse mari de succes, daca îi sunt asigurate trei ingrediente:


1. Produse si servicii cu elemente de diferentiere reala. Aici ma refer la lucruri concrete, apreciate de clienti. Avem “cel mai bun raport calitate/pret” este din categoria “produse facute cu dragoste”. Pot fi cel mult mesaje (neinspirate) de marketing . Ar fi bine sa nu ajunga in discursul vanzatorilor. Figurile de stil nu pot suplini realitatea.

REDUCERI CLICK PE LINK >> http://bit.ly/2h64lUF
2. Pret corect. Daca stiti persoane care, in anul 2017, mai cred ca pretul nu conteaza, cā un vanzator bun vinde orice, oricand si cu margine mare, va rog sa le trimiteti si la mine. Am un hobby: imi place sa ma intalnesc cu astfel de oameni. E reconfortant. Odata cu aparitia Google, preturile se supun principiului vaselor comunicante. Clientii afla imediat pretul corect si nu sunt dispusi sa plateasca mai mult.

REDUCERI CLICK PE LINK >> http://bit.ly/2h64lUF
3. Stare de spirit buna. Eficacitatea unei echipe de vanzari este direct proportionala cu numarul de zambete zilnice ale membrilor ei. Vanzatorii posaci nu sunt persuasivi. Starea de spirit buna se obtine cu Sales Leadership, nu cu Sales Management. Adica mai putini kpi si mai multe discutii sincere, in care vanzatorul simte preocuparea sefului de a-i oferi
un suport real.


Distribuie mai departe !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu